Na een afgelaste en een verschoven editie was de 79th Members’ Members eindelijk weer een ‘normale’ opening van het Goodwood-seizoen. Diverse Nederlanders togen naar Goodwood om erbij te zijn, waarbij Roelofs Engineering en DHG Racing allebei goed voor de dag kwamen.
De Nederlandse vertegenwoordiging bestond deze keer uit twee teams en een eenling met een jarenlange geschiedenis op Goodwood. DHG Racing heeft een verleden met twee grote overwinningen tijdens de Goodwood Revival, maar ook op de Members’ Meeting heeft het team van David Hart al hoofdprijzen in de wacht mogen slepen. Die zat er deze keer in de Graham Hill Trophy voor GT-auto’s tot 1966 niet in, al kwam het vader-en-zoon-team van David & Olivier Hart goed voor de dag in hun Bizzarrini 5300 GT, waarmee zij uiteindelijk tot de zesde plaats reikten.
De glorie daarin ging naar een ander Nederlands team, Roelofs Engineering, dat Marino Franchitti en Nicky Pastorelli van een achtste startplaats zag opklimmen naar een ijzersterke tweede plaats in de Ferrari 250 GTO ’64 die Piet Roelofs met eigen handen heeft opgebouwd. Teamgenoten Alexander van der Lof en Yelmer Buurman kwamen met hun Ferrari 250 LM op de 16e plaats terecht.
DHG sleepte wel eremetaal in de wacht in de Peter Collins Trophy, want daar veroverde David Hart in zijn Maserati 300S een tweede plaats, na een verbeten strijd met Gary Pearson in de Jaguar D-type. Ook Karsten Le Blanc kwam in die race voor de dag en met zijn ouwe getrouwe Austin Healey 100S kwam hij als 13e over de streep.
Olivier Hart kwam ook in de Surtees Trophy aan de start, maar de Ford GT40 kon daarin geen prijzen pakken: de jonge Hart was daar een van de twee coureurs die de race niet kon uitrijden.