Reach Communications is Vriend van de HARC geworden. Alex Bergsma van Reach vertelt: “Al sinds mijn vroege jeugd ben ik bezig met bijzondere auto’s en autosport. Mijn loopbaan begon in de autojournalistiek. Eerst als algemeen redacteur bij Autovisie en later als eindverantwoordelijke voor het toenmalige KNAC Magazine de Auto. Inmiddels ben ik al weer jaren werkzaam in het communicatievak. In mijn vrije tijd rijd ik classic rally’s en genieten we van off road reizen en van mooie routes met onze klassieke auto’s. Het is mooi dat ik als vriend van de HARC ook onze relaties kan laten genieten van de heerlijke sfeer en de fantastische auto’s tijdens de races en andere evenementen.
Wij zijn het strategische communicatiebureau voor ambitieuze bedrijven en organisaties die toe zijn aan een volgende stap. Bij groei hoort consistente communicatie met maatschappelijke impact. Een uitgekiende strategie en een identiteit waarmee mensen zich verbonden voelen zijn daarvoor een must. Wat ons uniek maakt? We ontwikkelen, creëren én produceren; van strategie en branding tot en met media. Samen maken we elk contactmoment waardevol. Reach out!”